Vi er fagnørder

Og stolte af det! Vi har mere end 30 års erfaring i VVS branchen.

Faguddannet kundeservice

Vores uddannede VVS-montører sidder klar til at rådgive dig.

14 dages returret

Din sikkerhed på nettet.
Vi bytter gerne med et smil.

_________________________

Telefon åbningstider:

Man til fre kl. 11 - 13

Tlf: 7025 2222

Skriv til os: info@vvsnetsalg.dk

_________________________

Venligst vær opmærksom:

Vi oplever i øjeblikket forlænget leveringstid på udvalgte produkter fra GROHE. Kontakt os meget gerne for yderligere information, inden der foretages et køb.

Finder du ikke svar på dit spørgsmål her, så kontakt vores kundeservice på 70 25 22 22.

  • Hvad gør jeg, når jeg har modtaget en forkert vare?

    Du skal hurtigst muligt udfylde vores reklamationsformular og afvente yderligere besked fra os. Det er meget vigtigt, at du afventer besked fra os og ikke fx sender varen retur til os pr. efterkrav. Vi modtager ikke pakker pr. efterkrav og du står som afsender i så fald efterfølgende selv til regnskab overfor fragtselskabet.
    Du finder reklamationsformularen her.

  • Hvad gør jeg, når jeg har modtaget en vare, der er fragtskadet?

    Er emballagen beskadiget, brudt eller på anden måde skadet, skal du gøre én af to ting:
    1) Nægte modtagelse af varen.
    2) Skriv under med forbehold for fragtskader.
    Som udgangspunkt skal du aldrig kvittere for en vare, som du mener ikke lever op til det bestilte. Afviser du varen eller viser det sig efterfølgende, at der er fragtskader på varen, skal du af bevismæssige årsager hurtigst muligt og senest 2 dage efter modtagelsen udfylde en reklamationsformular på VVSnetsalg.dk. Afvent derefter videre information mens vores kundeservice finder en løsning.
    Du finder reklamationsformularen her.

  • Skal jeg betale for at få den forkerte vare byttet om til den rigtige?

    Nej, alle omkostninger til fragt vedr. en ombytning af en forkert leveret vare betales af VVSnetsalg.dk. Er der tale om fejlbestilling fra kundens side, betaler kunden selv for returneringen.

  • Får jeg kompensation for fejlen/ulejligheden?

    Nej, desværre. Fra du bestiller en vare på vores hjemmeside til den afleveres hos dig, har ordren været gennem flere led som fx. folk på lager og fragtmænd. Der kan desværre ske fejl, selv om det heldigvis sker sjældent. VVSnetsalg.dk kan ikke holdes ansvarlig for evt. omkostninger en fejllevering medfører. Derfor er det også en god idé, at man venter med at lave endelig aftale med en VVS-montør, indtil varen er modtaget i god stand.

  • Er der garanti, hvis min vare er defekt?

    Alle produkter hos VVSnetsalg.dk er omfattet af 2 års reklamationsret i forhold til private kunder. Der er 1 års reklamationsret til efhvervskunder.